Будь-яка жінка у світі в певний момент свого життя страждає від гінекологічних розладів. У когось це проходить легко і вчасно виліковується, хтось страждає довгі роки.

ДЕСЯТЬ НАЙПОШИРЕНІШИХ ПОРУШЕНЬ ГІНЕКОЛОГІЧНОЇ СФЕРИ

• Патологічні прояви клімаксу
  • Запальні захворювання малого таза
  • Вагініти
  • Біль внизу живота або біль під час сексу
  • Лейкорея (надлишкові виділення з піхви)
  • Дисменорея або болісні менструації
  • Аменорея
  • Полікістоз яєчників (СПКЯ)
  • Міома (фіброміома)
  • Ендометріоз

Частина цих проявів виникає через ендокринні зміни або порушення, але є й такі проблеми, які пов’язані з інфекціями, в тому числі з тими, що передаються статевим шляхом.

Іноді прояви останніх можуть бути незначними, і багато жінок діють за принципом «саме пройде» або «що порадить подруга».

Але ці симптоми не можна сприймати легковажно, оскільки вони можуть негативно вплинути на здатність зачати і народити дитину, а в деяких випадках можуть загрожувати життю. І звичайно, існує дуже важливий вплив цих порушень на сексуальну функцію жінки.

Не можна забувати, що існує ціла група онкологічних захворювань, які необхідно виявити на ранніх стадіях і лікувати в спеціалізованих установах.

Тому не нехтуйте своїм здоров’ям. Наша клініка запрошує Вас на профілактичні огляди.

СВІТЛАНА ІВАНІВНА ШИХМАТОВА ЗДІЙСНЮЄ

• Первинний профілактичний прийом, який включає в себе: збір анамнезу, огляд, УЗД, взяття мазка, кольпоскопію
  • Лікування запальних захворювань жіночої статевої сфери, зокрема аднексити і сальпінгіти; вагініти і вагінози
  • Лікування молочниці